-
Våt, men varm av glede
I skrivende stund har jeg akkurat krøpet under teppet i godstolen. Håret mitt er fortsatt vått etter flere timer i regnet, og det var også guttene sitt da de nå nettopp gikk til sengs. De har fått være lenge oppe i dag, men støyten for det, får vi heller ta i morgen. Det var to slitne, men veldig glade gutter som sa god natt nå i kveld, og den samme gleden føler jeg på, her jeg sitter og ser tilbake på kvelden. Vi har feiret St.Hans, og tilbragt ettermiddagen og kvelden på misjonssenteret «vårt». Hvert år har de et hyggelig arrangement for hele familien, og det har blitt en fin…


